Noul Fairy Extra+ elimină mai uşor grăsimile

Campania Fairy Extra plus de la Buzzstore a picat la țanc într-o perioadă în care am gătit foarte mult, având marinarul acasă, iar piciul începând grădinița, deci cu mai multă poftă de mâncare. Așa că am tot spălat vase…muuulte, zilnic!
Cred că în prima săptămână am gătit cel mai mult sau cel puțin așa mi se pare mie din consumul lui. Este posibil să fie vorba doar de oale mult mai murdare de grăsime, deoarece folosesc în sezonul rece pe lângă ulei de măsline și de floarea soarelui, multă untură de porc, crescut lent, la munte, cu hrană bio și mai ales cu zer, de la vecinele văcuțe. Automat vase pline de grăsime înseamnă ceva mai mult consum de apă și chiar detergent de vase, iar Fairy Extra Plus cu parfum de liliac a făcut față cu brio la: ciorbă de oase de porc afumate, sarmale, cartofi franțuzești cu carne de porc afumată, paste Bolognese sau ciorbiță de cocoș de țară, foarte gras de altfel. Tind să cred că de fapt mi-a plăcut parfumul de liliac și am vrut să miroasă bine în bucătărie.
Pentru că sunt 3 arome diferite, am decis să încerc să încerc câte o săptămână din fiecare sortiment. Și pentru că roșu am tot avut, adică cel de rodie, galben, adică lămâie, au tot avut în oferta lor cei de la Fairy, am zis să încerc prima oară parfumul florilor de liliac, cel mov.
Am continuat în săptămâna a doua cu cel de citric, ce, ca și cel de liliac a fost campion la curățat, spumat, clătit ușor vasele cu: supă de rață de țară cu găluști, frigănele, friptură de porc, în untură, pastramă de vită, tot în untură gătită,tocăniță de ciuperci.

În ultima săptămână a venit în sfârșit și rândul lui Fairy Extra plus cu miros de fructe de pădure, încercându-l pe aceste feluri de mâncare: ciorbiță de pui (de țară) a la grec, bulz reinventat și personalizat (aici am tot spus să vă dau această rețetă, sigur va veni un articol separate), clătite, chec de albușuri, salam de biscuiți, rețetă reinventată cu mult unt. Alături de “frații săi” a fost as în curățare.

Să nu vă imaginați că doar atât am gătit, am specificat doar felurile de mâncare ce lasă mai multă grăsime și murdăresc.Am mai gătit și spanac, salamul de biscuiți l-am făcut chiar în 2 rânduri, brânzoaice la cuptor, omlete, pizza, pizza la tigaie, shaowerna de pui, de casă,cartofi gratinati etc.
Eu oricum eram fan Fairy de an de zile, ocazional mai încercam alte mărci, dar mereu reveneam la “prima iubire”. Recomand din suflet, mâini ș vase, noua formulă Fairy Extra, cu preferatul meu, liliacul.Mereu și-a făcut treaba rapid, consum puțin de detergent și vase fără grăsime.

Leave a comment